10.12.07

fick äntligen en skype:date med fasan & sarre imorse, det var soft. efter det blev det ett par timmar på stranden innan lunch och off to sydney city. var fett taggad på att spendera para & hitta någonting nytt att ha på sig då jag insett att min packning är... tråkig. men ack så fel jag kunde ha, det blev en lång jävla promenad runt halva sydney på 2,5 timmar istället. vi gick förbi banker, suity:people, skyskrapor, prada, genom hyde park, förbi ett ghetto, the botanic garden och till sist hittade amelie tillbaka till operan/wharf:en där vi börjat. fan-fuckin'-tastic. erkänner att jag var totalt vilse hela tiden medan amelie visade vägen som på något underligt vis var korrekt.

blev sallad & kaffe till middag, annars har vi inte gjort någonting alls då båda är dead meat bokstavligt talat. ingen perfekt dag, men vi har alltid morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0