10.12.02

det här med jetlag:en e ganska intressant då klockan är 09:30 på morgonen här & sen kväll hos er. kamelia och jag har lyckats time:a det lite fel då jag lägger mig tidigt/vaknar fett med tidigt och hon lägger sig sent/sover länge. men ska nog få till det där också. känner mig väldigt sofistikerad när jag sitter vid fönstret, läser min bok och dricker en massa vatten. saknar kaffekokaren där hemma.

dagen bjuder på powerwalk vid stranden, efter det ska jag tvätta håret & äntligen få fixa det, kalla mig fett ytlig men vi skaffade en adapter igår så har inte haft tillgång till plattång eller dylikt. svar ja, jag är född med detta behov & ni får garva hur mycket ni vill. ska försöka fixa lite bilder från andra sidan jordklotet också, intressant? la-aater

Kommentarer
Postat av: fazan

det är -15°c här...

2010-12-02 @ 15:38:27
URL: http://imawario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0