09.11.14

Ah, bilderna kommer fortfarande inte upp på webben. Nu fick jag maila min boss i hopp om en hjälpande hand, hehe. Ni får vänta gött tills er nuna hamnar på nätet.

Sitter och försöker dölja musiken i högtalarna bredvid mig med michael jackson som vanligt. Mamma målar och lyssnar dagarna i ända. Det börjar bli uttjatat. MJ i all ära, men nu får det vara nog. Jag kör Dizzee Rascal i hörlurarna istället, det funkar nästan.

Annan kul grej: fick ett meddelande på facebook från en tjej som vill ha en av mina bilder som hennes skivomslag. För det första är bilden från en gammal fest, världens sämsta kvalle och tagen i stundens hetta. Förstår mig inte på det hela, men det är kul.

Nu: tagga till WeSC-festen. Tippar på en bra kväll med krök hos elina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0