09.11.12

Jag har länge undrat en sak. Vad är grejen med alla er moves-tjejer (med blogg), och lägga upp massa svartvita bilder på smala kvinnor i storstäder? Nu har du något att förklara i nästa blogginlägg!  Koja säger sin sak & jag langa honom ett svar!

De tidigare bilderna är tagna av David Shama, en favoritfotograf. Svartvita, smala tjejer i storstäder, hm, det är bara överhuvudtaget väldigt snyggt i guess, det är lite av en dröm. Jag lovar Koja, jag kan variera mig på smala tjejer ute på landet om du vill, hehu!

Idag var jag för övrigt väldigt nöjd över att jag har skaffat mig en varm jacka. It's freezing!

Kommentarer
Postat av: fasan

hahahahahahahahahahahahahahahahha jag laddar då inte upp sånna bilder. alla skulle bara skratta åt mig då

2009-11-18 @ 17:55:57
URL: http://lindafahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0