09.11.05

Detta var en lå-åång torsdag. Skolan, sen satt jag kvar och gjorde religionen innan jag åkte ner på stan med linda för att kolla studentkryssningen... som jag ska åka på! Efter mycket om, men och 'tänk-om-vi-dör' så bestämde jag mig för att inte banga den idén.

Nåväl, fick med mig hem en ny vinterjacka som var lite för dyr, farsdag-present, marielle-present och så bokade jag nyss biljetter till mig & lilsis så vi kan kolla New Moon. G-great.

Ihelgen kommer amelie hem så det peppar mitt humör ytterligare!


Kommentarer
Postat av: eösa

HOHOHO så jag snarkar alltså? NEHE? JAHA. NEHE? JAHA.

Men jahapp, jag har faktiskt åkt bräda 3 ggr nu. Är ganska bra. Vi åker i vinter va?

2009-11-05 @ 21:33:33
Postat av: Jennifer

Hell yeah! Taggad som fan, trots att det är i maj ;)

2009-11-05 @ 22:07:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0