09.05.24

Nedrans, nu är jag hemma i Falun igen efter en riktigt schysst helg i Stockholm med både Elina & Marielle som room-mates! Har nyss packat upp och fick med mig ett par tygskor, två tee's och senare i veckan kommer ett par jeans hit. Det är ganska gött det. Stockholm bjuder som alltid på bra ting, men denna helg har varit något extra.

- jag stötte på en barndomskompis på väg ut från Slussens tunnelbana, hur otippat?
- hittade en asnice secondhand på Hornsgatan utan många ören i plånboken, dit ska jag tillbaka!
- gjort mig i ordning i marielle-takt i ca 2½ timme varje dag
- skrattat som bara den
- blivit alldeles för taggad inför P&L
- ätit som en häst

tack och hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha "marielle-takt" det är väl inget fel med de, gött ju ;D

2009-05-24 @ 20:51:31
URL: http://mariellest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0