FREDAG

... den trettonde! God eftermiddag på er, jag har haft en ganska trevlig dag i överlag!

Försov mig imorse, och övervägde att skolka den enda idrottslektion vi hade idag i skolan, men tog mig i kragen och åkte in i alla fall. Fotbollsmatch mot bygg-ettor, det slutade med 2-2 och en surig samklass efter det. Efteråt tog jag en timmes simning och åkte ner på stan för att göra första avbetalningen på cypern-resan till i sommar! Åh, vårat hotell ligger perfekt och den där resan är så efterlängtad! Ni skulle bara veta.

Nu ska jag dricka massa vatten då jag antagligen är uttorkad efter simningen, min skallebank bevisar det lite grann sådär. Sen ska jag ta itu med vår fina engelska-translation vi fått av Leffe. Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men bajsa martina, varför var du inte på stan med dina tjejkompisar? kunde hälsa på mig på apo:(

Iaf, nej, jag kommmer INTE lägga upp dom videosarna på youtube. msn förfan. <3

2009-03-13 @ 18:38:12
Postat av: elsa

Men bajsa martina, varför var du inte på stan med dina tjejkompisar? kunde hälsa på mig på apo:(

Iaf, nej, jag kommmer INTE lägga upp dom videosarna på youtube. msn förfan. <3

2009-03-13 @ 18:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0