09.06.28

Jag lever igen efter en vä-ääldigt lång eftermiddag med födelsedagsfirande för idag fyller ju sirran 20 bast, CONGRATS. Har suttit och peppat musik på spotify och checkat faceb. ett ganska bra tag nu så nu slänger jag in en peace-recension.

Promoe; han jag såg fram emot mest och var överlycklig under hela spelningen. mammas gata och svennebanan var helt insane.
Ratatat; festivalens bästa spelning, jag dansade och var glad hela tiden, love it! sen hade jag musiken på repeat resterande dagar.
Timbuktu; inte särskilt taggad, men den lilla mannen kan höja humöret.  
Babyshambles; att se pete.d gjorde min kväll & fuck forever är underbar.
Atmosphere; oplanerad, tung, och bara bra!
Slagsmålsklubben; svett, skrik, dans - & boxen!
Håkan Hellström; jag har aldrig varit ett håkan-fan, men att sitta där med fina människor, sjunga med i 'du kan få mig så lätt' och gilla!

jag saknade the kooks, dissade mando diao & sugarplum fairy, men fan vad peace and love var bäst. bilderna är upplagda på facebook peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0