09.06.23

Sov till 12, började jobba kl. 3 men har egentligen bara suttit hemma. Soft jobb liksom. Har haft en allmänt crappy day med vredesutbrott och stress inför morgondagen men allting löser sig. Tog mig ett snack med bigsis A över luren och är på betydligt bättre humör nu.

Imorgon ska jag upp tidigt och gå på riskettan - varför bokade jag in den mitt i P&L veckan är min fråga? - sen ska jag försöka hinna fixa min dricka samt hinna hem till tre då jag börjar jobbet. Jobba någon timme. Sen till peace:an och börja värma upp festivalhumöret. Att The Kooks har ställt in sin spelning gör inte allt bättre, men det blir götte hur som helst tror jag.


Kommentarer
Postat av: elsa

jag skulle jobba :( kommer imorgon dock! har en onsdags-biljett hehehe

2009-06-24 @ 01:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0