09.12.29

gillar stockholm, gillar kungsholmen, ogillar kylan.

idag vaknade jag med ryggont efter att ha sovit på golvet på tunn madrass, är krokig som en gammal tant.  nåväl, efter en dag på stan har jag slängt iväg cirkus 2800:- på bland annat jeans, tee, sweatshirt, skor, casioklocka som jag cravat efter i år och dar... och så ett antal mera grejer, hähä. Allt förutom en lösning till nyårsklädsel, som var prio nummer ett. Bra där. Men är sjukt nöjd ändå.

imorgon blir det nog stan en sväng igen innan vi drar vidare mot IKEA & sen falun igen. denna gång kanske jag slipper dela 1 meters sittplats i baksätet på bilen med min lilsis som är i vägen.  hehe. nä, nu avslutar vi detta inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0