09.12.05

Spontan utgång igår med lisa & elina på 'Åh'. Vi startade med en flaska vitt och jag skulle ta bussen hem 22:50, men det slutade med att man blev lite rund om fötterna, 250 släng fattigare och åkte hem 01:35. Har lite ångest över att jag kommer festa 3 grr denna vecka.

'Åh' var väldigt lame för oss taniga 18 åringar, då vi var de enda utan rynkor runt ögonen så att säga. Men det var trevligt. Tre snubbar - en rysk, en irakier, en bellman? - fick för sig att bjussa på öl, kalla lisa för colombianen resten av kvällen och tro att de får hooka om de frågar om man e singel. Ganska underhållande.

Men jag är pigg idag & ska ladda om inför ikväll, det blir nog bättre.
Lå-åångt inlägg, men nu ska jag äta frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0