09.08.30

Fan, det är september snart. Titta ut genom fönstret och du ser inte längre sommaren, det lutar numera åt hösten, och det känns weird.

Gårdagen var trevlig, det dansades galet på etage och man träffade roligt folk. Jag kom fram till att vara full är överskattat och att jag verkligen behöver några vita helger haha! Kom hem relativt tidigt runt två-tiden, käkade godaste salladen ever och somnade gott i sängen.

Imorse bosatte jag mig vid soffan och det är där jag har växt fast under dagens gång, he he. Har tittat på band of brothers, ätit vattenmelon och söftat. Tog mig en liten välbehövlig siesta också, haha! Nu ska jag hjälpa papsen med tacosen och sen blir det nog en promenad till preem för att köpa frimärke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0