09.08.08

Dagens planer var att åka ner på stan, kirra viktiga saker inför cypern såsom skavsårsplåster och så vidare. Men ack nej. Jag somnade istället runt 08:45 imorse efter att ha legat i sängen sen 03:30 med rethosta utan dess like. Jag testade vatten, halstabletter, hostmedicin och till slut en kopp varmt vatten med honung. Till slut så däckade jag och hade ställt klockan på ett, så här sitter jag nu.

Behöver lite uppmuntran efter denna bokstavligt talat sjuka natt/morgon, men ska nog kunna piggna till inför kvällen då det styrs ett eller två glas vin hemma hos signe. Sen får vi se vart jag tar vägen, pallar nog inte rådis haha. Blir relativt lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0