09.08.04

Fortsätter med mina nattinlägg tror jag allt.

Idag gled jag ner på stan, hängde med linda, gjorde godaste kycklingsalladen och sen vidare hem mot elina igen. Sen fick vi för oss att vi skulle fiska ute i Enviken - sagt & gjort, vi gasade ut dit. Var där och fiskade med majs som bete i ca 15 minuter innan vi fick springa in i skogen och gömma oss.  He he he, lite privat damm kanske.

Sen taggade vi hem till Elina igen, vi fick för oss att vi skulle välta bryggan nere vid Kålgårn. Sagt & gjort igen, elina, jag & fasan drog ner dit och hade askul haha! Elina halkade med sina crocs och blötte ner hela ciggpaketen. HAHA. Så underbart. Sen åkte jag longboard hem och lyssade på the roots.

Nu: borde sova, men orkar inte riktigt, så det får bli mys & iPod. Max Peezay's nya platta rullar på. Latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0