one more way and i won't survive. and i must say that i used to see right through you anyhow ---

Jag gillar idén med att jag kan plöja igenom typ 4½ böcker på 5 dagar men samtidigt inte ha läst en enda sida ur Pride&Predjudice som Leffe strongt vill att jag ska ha läst ut till nästa torsdag. Hajar inte det alltså.

Idag lämnade jag min fristad huset & gled ner på stan med lilsis på eftermiddagen för att kika lite och ta en latté i solskenet - götte. Senare på kvällen träffade jag fasan & marielle, vi strosade runt lite varstans innan slutstationen blev marielles lägenhet. Tog 701:an hem med en SATC-box och en S!ESTA affisch och trallade sedan hemåt genom mörka skogen med luren tryck mot örat som sällskap och gammal kompis från stockholm - trevligheter!

Nu e jag trött som satan och ska slagga, har redan krypt till kojs här. Fan, långt inlägg, måste sluta. Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0