in the middle of everything you can start to think

Äh vafan, screw that radering av blogg.

Efter några timmar mer filmtittande och självömkan insåg jag två saker.  Ett - min blogg är ful, men samtidigt fetast & bäst bara för att det är jag som skriver. Inte sant? Åh ja, verkligen MTvå - det är faktiskt bara jag som bokstavligt talat kan tvinga mig själv att bli frisk. Jag tog första steget me en dusch & ny pyjamas. Sitter nu med en turban på skallen i hopp om att tvättat hår får bort kråkan som byggt bo i halsen på mig.

Nu ska jag sova för alla mina nysningar & mina öron tar kål på mig. Och ja-aa, all självömkan kan inte försvinna på en kväll! På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0