t h u r s d a y

Min envisa hosta vill fortfarande inte försvinna, men pepparpeppar jag ska bli frisk och kry! En hel språkdag idag i skolan, först spanska, franska, sen till sist engelska.  Slutade 13:50 och har sen dess ätit god hallonsmoothie och funderat lite allmänt. Har ingenting speciellt att berätta egentligen. Dagen har varit... händeserik.

Fick också reda på att min mobil jag beställde i tisdags inte kommer förrän om två veckor, så det kan ju dö. Jag har iochförsig levt med min hemskt fula & generande mobil i snart tre år så jag antar att två veckor är en petiess. Men. Jag. Vill. Ha. Min. Mobil.  Förhoppningsvis kommer mina skor imorgon i alla fall, LÖVLIE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0