sunday, bloody sunday

  • Igår var lagom sweet! Vi fick powerwalka genom blge's hoods i 30 minuter, hinna med bussen till falun med en minut och sedan gå hem med A som dansat på Underbar den senaste halvtimmen & var pratglad. (läs: jag var trött, och hon pratade för mycket.) När jag kom hem dog jag i min säng efter 20 timmars lördag.
  • Jag vaknar 12:30, förkyld som ett as ännu en gång & denna gången är det inte nådigt! Inser att den här dagen är dömd till en segdag som inkluderar TV, mat och sympati till mig själv.  Jag har dock duschat!
  • Resten av dagen är planerad såhär: Make Me a Supermodel, 17.00. One Tree Hill, 18:05. Gossip Girl, 19:00. 

Och hur mår ni?


Kommentarer
Postat av: jana hultberg

älska one tree hill ;)

2008-10-05 @ 17:19:01
URL: http://janahuultberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0