this is the third time around i'll get a second wind, and when i dance, dance, dance, my feet starts to spin around.

Det var superb att få vara lite social idag, det var ett tag sen, haha! Först lite skola, sen en runda på stan & latte med elina, sara & signe. Bussen hem & nu sitter jag här. Har även hunnit snoka lite i klädkammaren där jag hittade något busigt man kanske kan sy till våren (ge mig vår, nu!samt hunnit glömma bort mitt te, så det är fisljummet nu.

Lönen är på ingång, det känns bra för jag har ca 20 riksdaler på mitt konto för tillfället. Har intresse av en ny jacka så det får jag spana på i veckan! Annars är det dags för lite nytt te, franskaläxa, jobb att skicka iväg, bilder att sätta upp i rummet och musik på hög nivå. Tack och hej så länge


Kommentarer
Postat av: Elsa

heheh ne jag skickade aldrig några vykort:)

2008-11-27 @ 13:09:04
Postat av: Anonym

glöm inte spara en slant till ev. grekland

2008-11-27 @ 19:57:55
Postat av: martina

klart jag ska spara slantar till ev. grekland! ;)

2008-11-27 @ 20:32:12
URL: http://bemyescapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0