if you don't wanna hear your mind screaming, then make yourself busy. its not so hard.

Okej, nu har jag legat hemma i pyjamas med förkylning och självempati i överflöd. Nu räcker det.

Är fruktansvärt trött på att vara sjuk, så jag har tänkt köra en storstädning = mitt sätt att avreagera mig, mitt rum brukar vara rätt rent när jag varit sjuk ett tag. Nu har det bara gått ett par dagar i isolering & svaghet, men jag antar att bara lite räcker långt.  ... nu lät jag ganska mesig. Men that's OK.   Nu ska jag bränna ner en schysst platta & göra något istället för att hänga med datorn, serier och en te-kopp.  Ciao


Kommentarer
Postat av: milla

se till att bli frisk nu va!

2008-11-25 @ 17:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0