i had i nice time. but that's never enough, is it, or just give me an answer.

Måste få avreagera mig lite. Var på Quantum Of Solace idag, aka James Bond-filmen.  Äckligt dålig actionrulle som inte hade en gnutta bond i sig.  Var hade martini, shaked but not sturred tagit vägen? Eller hans replik, "my name is bond, james bond" eller ALLTING som faktiskt ska infinna sig i en James Bond film!?  Nej. Den filmen sög. Aldrig mer. Nu tittar jag bara på de gamla godingarna som ligger fint i mitt movieheart.

Mm. Så det så.  Annars känns allting som en stor dimma med ett stort äckel i mitten. Fan.

Kommentarer
Postat av: vg

Jag tyckte den var braaaa :P

Daniel Craig är så snygg ju ;)

2008-11-11 @ 18:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0