5:15 pm, im trying to figure out what im supposed to do. it's not going good. but hey i guess that's a part of everything.

Nej okej, jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva.  jag har suttit & spånat på ett bra inlägg, tryckt på delete och skrivit om och sen deletat allting en gång till. Flera gånger. Jag vill skrika ut allting jag har inom mig just nu, men jag vet att jag bara skulle ångra mig tusen gånger om sen för det jag tänker är ingenting någon vill lyssna på. Än mindre veta om. Dock skulle jag bara vilja lämna allting bakom mig & kunna leva mitt liv utan att bli störd av en dum låt på min iPod eller en jävla busshållsplats jag besöker varje dag. Jag skulle vilja glömma dig & att du faktiskt finns, eller ännu bättre skulle du faktiskt prata med mig igen.

Så.  Jag återkommer väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0