det går om man vill

Tidsoptimist som jag är så e jag sen! Slänger dock in ett litet inlägg här för (o)vanlighetens skull, haha!

Dagen i korta drag;
* övningskörning en lång tid, pappa & jag fick ett ½ utbrott på varandra. men det gick BRA!
* få panik på datorn & överväger fortfarande om jag ska slänga ut den från fönsret
* städa huset med A, jävligt jobbigt & alla var sura
* lyssna på bra musik @ youtube.  jag skickar med en favorit!
* plinka på gitarren, jag är fortfarande kazz.
* ligga ute i solen, 15 minuter........
* slöa, göra ingenting, tjilla, you name it.

Ikväll ska jag kröka lite med klassen, riktigt mysigt skulle jag tänka mig! Drar nog förbi Seaside och checkar läget också i all allmänhet, haha! Men måste som sagt göra mig klar nu om jag nu ska kunna få en superb kväll. Vi kanske ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0