23:25

Godkväll, godkväll bloggen. Sitter i sängen och börjar känna av i benen att man har gått runt och dansat lite idag, men usch vad roligt jag har haft.  Spenderade kvällen framför tv:n och tog det lugnt. Skola imorgon dårå, är sjukt trött nu så jag ska alldeles strax klappa ihop datorn för natten och sova. Upp tidigt imorgon - inte särskilt peppad över det - men det ska bli kul att återse alla coola kisar. Får se vad veckan har att erbjuda. 

Kan ju tala om för er att jag ska försöka mig på att träna kondition. Ja, alltså ut och springa lagom mycket i veckan. Det vill säga minst tre gånger i veckan! Dansen är över för terminen och basketen ligger på hyllan, jag kan ju inte gå runt och inte träna alls? Hmf, nej så får det inte bli. Vi får se nu hur väl jag lyckas hålla detta löfte och om min självdiciplin har blivit förändrat?

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0