23:15

Jag kan inte sova, vet inte riktigt varför... har för mycket i huvudet just nu. Lite för mycket funktioner och andragradsekvationer än normalt kanske, men ändå. Kan liksom inte hjälpa det för tillfället.

Det var en dålig dag idag för övrigt. Provet gick dåligt, lektionerna var tråkiga och händelselösa, basketen & jag går inte ihop och ingenting känns riktigt rätt längre. Jag tänker hela tiden på hur allting kunde ha varit om jag valt annorlunda för ett år sen. Eller flera år sen. Hela tiden. Och begravningen. Men alla har väl sina dåliga dagar.

Imorgon är det nationella prov i matte B, jag känner mig lagom säker, men kommer antagligen sitta där och svära för mig själv imorgon. Fyra timmar långt jävla matteprov. Det är min dödsdom. Tur att jag har mitt naturgodis & drickyoggi. MEN, ska jag ha någon som helst chans att klara det där provet så ska jag sova nu. puss!



Dagens låt

Kommentarer
Postat av: esso

hej HONEY! Fick ditt vykort nyss

2008-05-08 @ 14:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0