16:15

JAG BEHÖVER NY MUSIK. Det enda vi kan konstatera just nu. Jag är i stort behov av ny musik, jag lyssnar sönder varenda liten sekund på min dator, snart börjar jag väl digga surret från datorn om ingen hjälper mig ... tragiskt alltså.

NP idag rå... tja, vad kan jag säga? Känns bättre än igår i alla fall, om det nu är något plus, och jag hoppas/tror det gick bra. Vi får helt enkelt vänta och se på resultatet. Helt underbart idag i alla fall - jag slipper sitta och trycka in en massa matematik i huvudet. Helt klart inte en av mina favoritsysslor.

Slutade ju tidigt idag så jag har kollat på lite film, spanat kläder online och försökt inse att jag inte ska tröstshoppa. Det är farligt att gå lös i en butik utan pengar. Speciellt jag. Ständigt i behov av pengar. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0