13:50

Jag vaknade runt halv elva av solljus som gled igenom mina gardiner. En bra känsla att vakna så.  Jag myste ner i täcket och kuddar och drömde om det jag ville drömma om. Inte något tjafs om picnic på molnen, men det var något jag ville drömma om för en gångs skull.

Det här känns som en bra dag, jag ska börja packa ner överdrivet mycket  kläder till Danmark och dansa med min iPod ute på gräsmattan utan skor och strumpor! Sen vill jag leta gamla jeans och skaffa mig ett par jeansshorts, & möblera om mitt rum. Solen lyser inte lika glatt idag så något stek orkar jag inte med. Måste plugga också, lära mig ett långt svenska-tal som ingen vill lyssna på i alla fall.  Pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0