23:45

Kan inte sova, tänker för mycket, och mår illa. Satan.

Ibland kan man bara tänka på hur ens liv ser ut. Liksom, hur är det just nu. Vad gör jag egentligen om dagarna? Skola, träning, plugga, sova, upp tidigt, skola, träning... etc. You know the drill by now. Ibland får jag bara lust att strunta i alltihop. Vad är det för mening med allt? Och mitt i allt det där ska man hinna mata av en fet lista av "what to do before you die".  Inga problem med det, jag har inga planer för att försvinna men hallå? jag orkar inte ibland. Samtidigt som jag längtar som en gnu till natten mellan den 24-25 april då vi tar vårat pick och pack och drar till Kreta en vecka med bara sol och bad så har jag minst ett tusen saker att göra innan dess. Vad menas med alla dessa måsten? Vem vill springa runt och tänka på den där feta listan varje dag? Inte jag.

Jag svamlar. Måste sova. Godnatt

Kommentarer
Postat av: elso

Vill du också läsa den där boken som va på dn kulturs framsida igår? innan jag dör tror jag den hette. elsa ska lätt läsa den!

2008-03-12 @ 11:43:03
Postat av: martina

JA! Lätt att jag ska läsa den! :)

2008-03-12 @ 13:16:45
URL: http://bemyescapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0