21:30

Något ohändelserik kväll om vi säger som så, skulle bli till att hänga me lindafa&the crew men så blev det inte. Så jag sitter här hemma & ska nog ta mig en skål vaniljglass med banana och läsa en utav bckerna jag lånade idag.
Myskväll med andra ord, blir nog tidig kväll likaså eftersom att jag ska upp vid halv 6 imorgon för att åka på hopptävling med hela familjen. Lagom roligt, höhö, men vad gör man inte för att vara support till häst&syster?

Fick en grym låt av Marielle idag, lite svår i början men ta & lyssna vetja. god kväll


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: okey finns säkert ngt annat för dig som passar din kropp bättre då =)

2008-03-15 @ 00:05:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0