21:00

God kväll! Här sitter jag och slänger iväg ett inlägg innan jag ska bänka mig framför teven och se på The Starter Wife och lägga fötterna i ett fotbad, mums, det är väldigt behöveligt må jag säga. Klockan tolv åkte jag, bella, malin och milla mot Kupolen där vi alla skulle shoppa loss. Det blev faktiskt lite tomt i plånboken till slut, jag köpte en klänning & cardigan från HM samt ett par örhängen. Absolutly lovley! Jag & Bella solade lite efter det, och sen mötte jag Elina och Lindafa och lånade klänning av Elina tills helgen. U-underbart! Har så sinnessjukt ont i mina ben nu, har gått runt i ca 8 timmar idag. Lagom bra gjort alltså, haha! Ont i fötterna har jag också, vilket påminner mig om det där fotbadet... hörs!
 

Dagens humör: på bra humör!
Dagens klädsel: jeans, vagabond-skor, linne, cardigan, sjal & skinnjacka
Dagens frilla: uppsatt, MEN JAG HAR BOKAT KLIPPTID!
Dagens planer: kupolen, sola, chilla, allt möjligt.
Dagens puckon: faluns kassörska på HM, inte trevlig...

Dagens låt: inte mycket musik idag alltså
Dagens vill ha: mer skor, alltid mer skor
Dagens tråkigaste: jag har rysligt ont i mina fötter, lamt.
Dagens finaste: mina köp!


Kommentarer
Postat av: matilda

kupolen, är inte de typ i borlänge?:)

2008-03-26 @ 14:50:41
URL: http://donnastarlet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0