20:00

En ganska jobbig eftermiddag, men efter ett snack med mamsen så vart jag på mycket bättre humör! Min mamma kan hon - riktigt underbar, min mamsegum! Sen tog vi en sväng till City Gross & storhandlade inför påsken, och ja en del godis köpte vi hem. Dock ska jag hålla på mitt godisförbud - som förövrigt började helt idag - över hela påsken och ska inte äta en lösgodis-bit! Ska det vara något så ska det vara en nöt, haha! Hämtade upp pappa på stationen efter det och sitter nu här. Måste ta itu med disken också, men klockan nio är jag bänkad framför teven för att se Grey's.  Det är påsklov... & jag gillar det redan!

Dagens låt är helt klart On the radio - Regina Spektor, igen! Riktigt mysig låt som får en att tänka på soliga vårdagar och prästkragar! Ta er besväret och lyssna här mina vänner, det gick inte att lägga in direkt på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0