19:10

Haha, men tja. Lite bloggtorka idag, jag har tillbringat min tid i soffan med en poopie, vattenflaska och TV:n.  Lite bakistroll idag med andra ord. Jag kan summera gårdagen rätt kvickt för er som är intresserade - trevligt krök hemma hos elina, mcdonalds i 20 pinsamma minuter i väntan på buss till norslund, festen där hade ingen musik och jag måste tyvärr rådissa den haha (förlåt festfixarna linnea & milla!), drog sen till ante i hosjö där det vankades lite efterfest men jag var så jävla trött så jag bangade tidigt och tog bussen 01:15 in mot stan och kom hem till stennäset runt två tiden.  Somnade, sov, och vaknade inte förrän halv ett idag. Fortfarande trött.

Så det var ingen toppenkväll men ibland ska såna också avklaras. Ikväll ska jag få jättegod middag som lillasyster gör, mumsimums! Och sen ska jag nog kolla på någon rulle me familjen, mysigt må jag säga.  pussis

ps1. ursäkta mitt hemskt pinsamma beteende som under gårdagen uppmärkades i samtal och sms...  jag kommer aldrig förlåta mig själv haha.
ps2. vem i helvete har tagit min hundring som låg i min väska, i elinas rum, stängd under gårdagen? tro fan inte att du kommer undan.


Kommentarer
Postat av: linnea

martina! det var du som sa att han killen där fixade musiken. därför lämnade vi musiken hemma. HUUUUUUUUM

2008-03-29 @ 20:17:26
Postat av: martina

Linnea: HAHA, men fan, det var inte mitt fel att han drog efter halva kvällen :D

2008-03-29 @ 22:12:19
URL: http://bemyescapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0