17:50

Påskafton i all ära och det blir middag hemma hos moster tillsammans med familjen, sitter och väntar på att alla ska bli klara nu. Annars bjuder inte kvällen på något spännande, har varit en väldigt seg men avslappnad dag. Fick lite samhällskunskap gjord & det har jag plus i kanten för haha!   Amelie kom nyss in och gjorde mitt humör kasst, hon är jobbig men jag antar att det hör till när man har storasyskon. Eller syskon överhuvudtaget. Men jag gillar henne i alla fall.

Glad påsk förresten.

image244

Älskar bilden! Helt otrolig.  Oscar Falk som är fotograf & den kommer från lundlund.se

Kommentarer
Postat av: Jessi

Glad påsk :)

2008-03-22 @ 18:03:04
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0