17:10

Ja hörrni, nu är det klippt! Och det känns riktigt bra, mitt hår ser lite fräschare ut än vanligt och det är finfint!  Lite kort, men det var mycket slitet som skulle bort, bort, bort haha! :) 

Tog en sväng med Camilla för att checka lokal till imorgon, sen åkte jag hem och har inte gjort något speciellt sen dess. Kollat lite Top Model och ska egentligen plugga matte... uh, jag hatar matte och vi har prov snart som jag aldrig kommer klaaaaara. Känns mindre bra där alltså. 

Bjuder på en dagens.  puss.


Dagens humör: trött, men på bra humör
Dagens klädsel: jeans, linne, tröja, sjal, skinnjackan och vagabond-skorna
Dagens frilla: nyklippt!
Dagens planer: klippning, stan och absolut ingenting
Dagens puckon: jag själv

Dagens låt: dopeboy - adam tensta,  alltså han är grym
Dagens vill ha: alldeles för mycket, gärna en sthlms-resa!
Dagens tråkigaste: jag har ont i fötterna av mina nya skor
Dagens finaste: mitt hår, heltklart haha!


image247

 

Kommentarer
Postat av: anna

kolla gärna in min blogg! :)

2008-03-27 @ 17:20:47
URL: http://skitsnackmeanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0