17:00

Tråkig dag, mestadels för att det har snöat, men usch det har gått segt. Hoppas den smälter bort snarast så jag får börja använda mina söta vårskor!  Imorgon är det sista skoldagen innan ett långt lov, underbara tanke! Händer inte så mycket i skolan heller för den delen, ännu bättre!

Tja, jag har funderat lite över det här med bilddagboken. & jag ska sluta med det, skippar det  nog ganska mycket och skaffar mig en användare på antingen thephotodiary eller helt enkelt en fotoblogg. Men fan. Jag hatar bilddagboken. Hej då, nu ska jag skriva på en meningslös uppsats.


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: såklart :D åh kul att höra hörru =)

2008-03-18 @ 17:30:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0