16:00

Det känns att kreta-resan börjar närma sig, men mitt fula nummer på vågen vill inte ändras! Det måste ske en drastisk förändring där snarast om jag ska våga visa mig i sommarkläder där borta... nu jävlar. Nu gäller det! Igen...

Ska snart ta min dagliga dos framför teven & titta på ett avsnitt av Top Model på TV3 med Tyra Banks.  En av mina favoritserier trots att allting ser "likadant ut" och det är bara ytligheter och skit. Men alltså. Det är så sjukt bra!  Tänk tanken, att vara en sån där fotograf som kan få fram såna bilder med hjälp av duktiga modeller... gah. Min dröm. Modellandet i sig själv som det handlar om är också lockande - i en annan livstid. Nu måste jag kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0