14:45

När jag för en gångs skull ska upp tidigare (klockan elva...) så har min mobil dött & ingen väckt mig. Så jag vaknar ur en underbar dröm klockan prick 12:00 och ligger kvar i sängen en halvtimme extra. Inget mig emot eftersom att cityfrisörerna ändå hade stängt idag så den där stan-rundan får bli uppskjuten helt enkelt, haha!  Nåväl, har inte gjort någonting denna lördag än så länge. Frukost och läsning vid köksbordet i några timmar, hihi. Något som jag inte heller klagar på.

Borde ta mig en dusch nu, sen blir det till att plugga samhällskunskap. Älska när man får skolarbete över lov...

Kommentarer
Postat av: Cornelia

att göra ingenting är också väldigt, väldigt skönt! :)

2008-03-23 @ 20:27:17
URL: http://neliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0