12:40

Frågeställningen som jag aldrig kommer förstå mig svaret på - VARFÖR VANN CHARLOTTE PERELLI IGÅR? Alltså, kan inte denna kvinna inse att hon är gammal & det är dags att sitta hemma i TV-soffan och låta andra sköta detta melodifestival-trams som jag förövrigt inte heller är särskilt förtjust i.... grr!

igår var det riktigt trevligt, krök hemma hos filippa med en massa trevliga tjejer! Vi stryde sen vidare mot stan där vi hittade en lagomt schysst fest med annorlunda människor, haha! Roligt dock! Tog ett-bussen hem och ramlade ner i sängen som en fura, helt sjukt trött efter en lång dag!


Nu sitter jag & väntar på att mina två kladdkakor ska bli klara - ta det lugnt, jag ska inte vara fet alldeles själv! Ska sälja fika på basketmatchen idag, skippade lunchen med laget då jag verkligen behövde en sovmorgon i bagaget. Har så sjukt mycket på min att-göra-lista idag, vet inte hur allting ska falla på plats. Vill ut och övningsköra lite, måste plugga matte, göra intervju till min svenska uppsats, ut på lång-promenad och säkert massa mera. Skönt att få påsklov snart, jaaaa! Bara tre skoldagar den här veckan! :)

Lite långt inlägg, ska kila vidare och kolla så mina kladdisar inte brinner upp i ugnen. Later


image3748

Kommentarer
Postat av: Rocky

Tack så jättemycket! :) ha en fin kväll! Kram

2008-03-16 @ 17:43:15
URL: http://www.metrobloggen.se/heart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0