09:00

God morgon. Så sitter jag här igen, trött och eländig efter bara 3½ timmes sömn inatt. Inte bra start från sportlovet alltså, haha! Ännu en non-effectiv engelskalektion, antar att det börjar gå i mönster hos gamle göran. Do-omskrivningen kan jag redan så jag slösurfar lite, ja nice liksom.  Ska snart ha idrott, ah, hoppas jag vaknar till lite bättre då.

Fick också reda på att det är nationellt prov den 29 april, närmare bestämt en dag då jag ska pressa sol på Kreta med familjen. Får se hur mycket det står i vägen, ska ta ett snack med mamsegum när jag kommer hem. puss

Kommentarer
Postat av: Josiee

god morgon:)

2008-03-03 @ 09:45:08
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0