00:45

Sitter i sängen & sa att jag skulle sova för en bra stund sen men ack jag är fortfarande vaken & lyssnar på Secondhand Serenade.

Träningen var sjukt kul idag, väldigt kul för en gångs skull. Spelade mycket street och så, blev dock inte uttagen till matchen på söndag. För en gångs skull var det många som kunde spela... sista säsångsmatchen och allt. Blir lite besviken då, min säsång tar ju trots allt slut från och med typ... nu. Träning två gånger i veckan, dock ingen cup till göteborg eller UM. Jävligt trist att missa det. :/   Men är första reserv på söndag så jag hoppas att någon blir sjuk, hahaha, närå.

Sovmorgon imorgon i alla fall, tjockt skönt, ska klappa igen för natten nu. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0