ut i rymden, bort från problemen

Jag var ett litet klick ifrån en ståplats på Coldplay den 18:e September. Varför kan det inte bara gå som jag vill ibland?

Min blogg har varit lite be right back ett tag nu, det spikades och skruvades lite med blogg.se men nu ska allting fungera som det ska igen. Lite update; jag har haft världens dåligaste vecka. Kan beskriva det som ett stort, svart hål där grejerna inte riktigt vill ligga still utan bara flyter och tumlar runt i ingenting. Jag vill bara åka iväg, få bort allting ur mitt huvud och kunna andas utan att skrika inombords. Ska det vara så mycket begärt?

Kommentarer
Postat av: Rocky

Va kul, hoppas det blir ett par härliga dagar för din syster då! :D du kanske slänger upp nån bild från de på bloggen sen ocskå? ;)



Bara för att du sa de så ska jag ha en sån frågestund nu! :D Så du får jättegärna gå och och fråga massa massa! om allt och ingenting! ;) Kram

2008-06-09 @ 13:39:33
URL: http://itsrocky.se
Postat av: elsa

BESTÄLL SITTPLATS FRÅN DEN 17:NDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du kommer regret it när jag är där o inte du;)

2008-06-09 @ 19:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0