trots alla negativa tankar

Dagens humör: trött, men ganska bra för övrigt.
Dagens klädsel: svarta cheap, linnen & kofta från H&M (senare, en fredperry tröja istället)
Dagens frilla: lite curly/ruffs/någonting galet
Dagens planer: sista skolan i ettan, ärenden med paps, ingenting!
Dagens puckon: du. du som fortfarande förstör för mig.

Dagens låt: Thomas Newman - Any Other Name
Dagens vill ha: en topp till imorgon kväll!
Dagens tråkigaste: att Amelie blir vuxen på riktigt imorgon!
Dagens finaste: tja, får nog återkomma på den.


Min musiksmak är ganska skrattretande ibland. Ena stunden behöver jag riktig hardcore/screamo/metal för att få loss lite aggressioner. Men ibland är piano, ljuva melodier och ingen sång det bästa jag vet. Det känns som om du flyter iväg på små rosa, fluffiga moln och ser alla problem under dig som skogsmark, ängar och sjöar. Jag har just hittat ett nytt moln. :)




Kommentarer
Postat av: amelie

jag tänker aldrig bli vuxen på riktigt, isåfall om typ 50 år!

2008-06-19 @ 23:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0