helt ur sinnet springer jag in i en vägg

God kväll! Denna söndag börjar gå mot sitt slut och det har faktiskt varit en riktigt härlig söndag om jag får säga det själv! Minst 30 grader och soligt all day long.  Tog det lilla lugna idag & sysselsatte mig så gott jag kunde. Har haft mina försök att sola idag, men icke, det är inte roligt. Så jag sprang runt i bikini medan jag klippte gräset i hopp om att få mer färg än vad jag (inte) har. Vet inte om jag lyckades så bra. Nåväl, har övningskört och en massa annat också.

Igår var trevligt, klassen är lika bra som vanligt & seaside var väl halvdant. Fick sällis hem med Koja & Simmen mitt i natten och så slocknade jag vid 2. Jag tvingade mig själv att sova till halv 12 idag så jag har väl lite tid att vara vaken ikväll tragiskt nog, haha.

Har ett naturkunskapsprov imorgon & jag har kollat igenom instuderingsfrågorna två gånger. Det bådar illa. 

Kommentarer
Postat av: Wiky

hehe tackar så mycket. Ja vädret har blivit toppen, njuter som bara den, kan ju hoppas att det håller i sig hela sommaren bara! :)

2008-06-02 @ 11:23:00
URL: http://blixtensliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0