ge mig mer än vad jag vill ha

Jag tog en egen sovmorgon idag & kom 30 minuter försent, hehe. Jag har umgåts för mycket med Victoria tror jag allt. Sverige vann matchen igår, SÅKLART, och vi skrek & hejade på hemma på vitsippsvägen. U-underbart!

Nu har jag datakunskap, sista lektionen för evigt. Imorgon har vi skåp-städning och sen är första året avklarat, det mina vänner, känns sjukt konstigt. Det var ju inte länge sen jag gick in i klassrummet med SP1C & inte kände en kotte. Det var ju igår vi satt knäpptysta i matsalen, stirrandes på varandra. Och det var faktiskt bara häromdagen vi satt i cafeterian med ett varsitt block där vi skrev ner varandras msn-adresser i hopp om att våga prata med varandra lite mer.

... det var faktiskt inte så länge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0