det faller bara mer och mer

Mitt internet är som det ska igen, efter ett par veckor utav aggressioner och så vidare. Så nu kommer det bilder på bilddagboken från helgen och sisådär. Kan summera de tidigare dagarna ganska kvickt. 

I fredags var det party & det partades rejält. Lördagen var väldigt sliten, tog mig iväg på Amelies studentbal och tittade samt plåtade alla söta studenter som tog tag i festen för sista gången den här veckan. Väldigt fina var de!  Sen åkte jag hem, skulle egentligen till Lindafa, men jag kollade någon timme på fotbollen och gick sen och la mig vid halv 8.  Sov 15 timmar inatt och är på toppen igen, höhö. Eller vad vi nu ska kalla det.  Sommarlov är det i alla fall & det klingar fint i mina öron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0