det är ingen illusion

Dagens snabba. Nu ska jag fixa ny, strålande färg på naglarna och dunka en massa fresh musik i mitt rum. puss!

Klädsel:  långärmat, höhö.
Frisyr: måste tvättas & fixas!
Accessoar: peace & love armband!

Mat:  vattenmelon
Dryck: sodastream-vatten

Känsla: lycka, något som är ganska unikt
Humör: avundsjuk
Att göra: fräscha till mig, göra mig klar för en partykväll @ borlänge & bädda åt Bella.

Musik:  millencolin, mando diao, familjen, billie the vision... och mer.
TV: gamla filmer
Internet: facebook
Telefonsamtal:  bella

Inspiration: bilder jag hittar på nätet
Drömmer om: något jag aldrig kommer att få.
Längtar till: ikväll och alla andra kvällar efter det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0