det är ganska intressant om man tänker efter

En timme i skolan & hejsvejs jag har sommarlov. Det är ganska sinnessjukt att kunna tänka; 'jag har inte skola på flera veckor'  bara sådär. Men ja, jag vänjer mig nog vid det rätt snabbt om jag känner mig själv rätt, hohoho. En timme i skolan imorse då alltså, komplett meningslöst, vi städade ur skåpen & sa hej då till lärarna. Sen kom pappa & hämtade mig, vi har hunnit göra en massa olika ärenden idag & jag fick köra bil hela tiden! Mycket roande, haha!

Checkade vädret till imorgon alldeles nyss & det ser inte så illa ut alltså. Inte solsken och 30+ grader, men tja. Regn blir det nog inte! Och då är jag helt klart supernöjd! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0