alla vill dansa

i say hey, HEY.   jag sitter här i min säng och funderar på peace and love, nu är jag sådär jätte sliten egentligen men vill ingenting annat än att åka på ännu en festival i sommar.  Det vore inte knasigt med en tripp till Arvika eller kanske Emmaboda? Inte alls helt knas, jag ska ta mig en funderare på min ekonomi och sällskap. Vad säger du?

Dagens största vill ha är lätt en utlandsresa, sista minuten, en liten flygfärd bort härifrån på riktig semester där vi kan dansa till morgonen och sola på eftermiddagarna! Det vore inte helt fel alltså må jag säga!  Ett inlägg om mina favoriter från P&L samt bilder kommer nog imorgon, yes, så får det bli. Godnatt på er!



Foto: icanteachyouhowtodoit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0