struggle to stay alive

18:05

Jag har fått höra från mina vänner från flera håll att jag alltid är förkyld eller sjuk på ett eller ett annat vis, stämmer detta? Nåja. Varje gång jag faktiskt är sjuk så brukar jag dra igenom hela Band Of Brothers boxen vi har bränd, det är 10 avsnitt á la 1 timme, vilket blir ganska många timmar. Och när man är sjuk är det nice att ha något för sig. Kollade klart på sista avsnittet idag, usch vad jag älskar den serien! Den är grym, grym, grym!

Annars ska jag gratulera Elsa Sjöblom, min kära vän, som fyller 17 år idag. Jag är inte helt kry så jag kunde inte komma på hennes omtalade maskerad, men jag ska ha all the dirty details om kalaskvällen senare i veckan då jag ska bjussa på lite sen födelsedags-fika!  Nu ska jag chilla lite, puss

Kommentarer
Postat av: elsa

taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack

2008-01-20 @ 13:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0