anything could happen

20:30

Fredagkväll, nej jag är fortfarande sjuk.  I detta nu har säkerligen mitt moves-gang börjat parta loss uppe i Elsborg där de kirrat lokal och allt för kvällen, jag vill dit. Jag vill dit som fan. Jag började till och med överväga att droppa förbi, men nej, jag kommer bara falla som en fura på golvet. Är inte tillräckligt pigg för en night out ännu. Imorgon har Elsa maskerad, jag börjar få smått panik för jag är inte frisk än. Jag är inte frisk!  Efter en vecka liksom. Jag blir arg. Mycket arg. Inte bara lite irritation här inte, nej nu är jag arg! Inte bra där.   Nu ska jag ta mig en titt i mamma & pappas godisskål och sen måste jag dammsuga lite golv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0